Bruger man E-MAIL MARKETING AUTOMATISERING, har man også investeret kløgtigt. E-MAIL MARKETING AUTOMATISERING er et vigtigt værktøj i kampen om kundens mest personlige oplevelse, og det er noget som mange virksomheder sigter efter i dag. Man vil gerne være tæt på sine kunder, kende dem, vide hvordan de er som personer, hvad de foretrækker og så videre. Så man kan servicere dem bedst muligt, og sørge for at de får en god oplevelse. Det kan ske på mange forskellige måder i dag, og via email er en af dem.
E-MAIL MARKETING er ikke noget nyt, det er dog bare mere udviklet i dag. Du kan blandt andet gøre det meget mere personligt, at sende en mail til en modtager som eksempelvis er kunde hos dig. Det kan også være det er potentielle kunder, som man forsøger at hive ind i nettet. Det kan virke meget firkantet, men essensen er at man ønsker en bedre oplevelse for alle sine kunder i dag.
Kom tættere på dine kunder med dette værktøj
Det er designet til eksempelvis at sende personligt indhold i mailen, udfra tidligere adfærdsmønstre kan man også fastslå modtagerens interaktioner med tidligere mails. Så kan man personligegøre sendingen på den måde, og også ramme modtagerne på et bedre tidspunkt. Desuden kan du også se kundernes eller modtagerens adfærd i forbindelse med din hjemmeside. Så kan du også lægge en plan ud fra de bevægelser, og se om du kan komme tættere på.
E-MAIL MARKETING MARKEDSFØRING er en god investering for dem, som også ønsker at nedskære omkostningerne. I stedet for at man skal bruge alt det mandskab, alle de felttimer, kan man istedet for bare få implementeret sådan et system her. Det giver dig mange gode pop up leads, list segmentering, visuelle editors til diverse kampagner og meget mere. Så der er nok at komme efter, hvis du investere i den retning i dag.